Hihi, kan inte låta bli!

Har så mycket energi att jag skulle kunna vara uppe natten lång. Med närmare eftertanke borde jag lagt mig och hoppat på cykeln när jag kände mig lite små trött förut, för nu lär aldrig sömncykeln komma igen. Men det är bara pina kvar i sängen så slocknar man till slut.

Men inte prata om det nu. Titta på mitt fina kollage! Synd att resväskan dödar mig, verkligen dödar mig! Jag önskade mig och fick en resväskan i julklapp och köpte en till precis innan jag åkte till stockholm. Och nu kommer den här, DEN HÄR! Tog det först ganska lugnt för jag tog för givet att det var Viktor & Rolf's samarbete med Samsonite  som kostar 8 000kr. Men inte då det var jävla topshop för jävla 800 spänn. GÅ OCH DÖ! Well well mina väskor är fina. Men jag tänker inte ljuga, dom är verkligen inte så där fina, verkligen verkligen inte! :'(



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

näää det var inte dom shortsen jag tänkte på ändå! det var ett par andra!

2010-03-04 @ 16:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0