Hemma

Då var man hemma efter några dagar i Viforsen, har varit hundvakt igen. Nu är man solo i huset, eller ja jocke är här. Men mamma&pappa har åkt till Stockholm för att hälsa på familjen johan till på söndag. Så idag har jag jobbat och kockat, mycket vuxet om du frågar mig!

Tänkte faktiskt jag skulle skriva igår för då var jag hem en sväng för jocke hade två bandy matcher i timrå. Men då pajjade bilen på motorvägen så jaa kvällen blev rätt tröttsam. Orkar inte gå in på deltalj men jaa det tog sig sitt lilla tag. Plus en incident med borttappad bilnyckel till bilen där bandy var. Ja allt går åt helvete helt enkelt.

Idag på jobbet hade det kommit lite roliga grejor som jag provade och lånade hem :)
Sedan hade Alex och jag en telefonkonferens angående kläder som varade, jaa rätt länge..

När jag orkar ska jag knäppa lite kort på nya grejer jag införskaffat. Har provat massa kläder nu under kvällen så nu vill jag ha soooooooommar! Ska bli så jäkla fint och härligt med massa sommarkläder!

Nu har jag tankat in bilder från stockholms vistelsen i datorn så imorgon åker bilderna upp i bloggen. Är nämligen ledig då och är för trött för att göra det nu. Till kvällssaga ska jag se lite oc eller få jocke att titta på blåsningen. Nattisnattis!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det har blivit lite vuxenpoäng, min kära dotter:)

2010-02-11 @ 15:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0