Helg :)

Sååå skönt med helg! Jobbade hårt idag med så nu förtjänar jag chipspåsen, sådeså! Idag är jag inte bloggsugen, inge datorsugen i huvudtaget. Satt för mycket här igår och i förr går ;) Nu ska jag vila upp mig med tre dagars ledig tror jag det är. Bra koll jag har!

Ska lägga ner min arma rygg, den är något trött. Hoppas det är något värt att se på tv annars trycker jag in en film eller oc. Annars ä det ju OS på tv;n, jocke&pappa klor som några galningar, blä! Men jag ska inte klaga, det är ju bara vart fjärde år plus att jag fick en serie till godnatt saga igår. Dock visades hockeyn på tv och jocke småtittade på den ljudlöst men vadå det går ju inte missa en match för guds skull! Det förstår ju vem som helst.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0