Hej igen!

Har varit le på den här sidan nu ett tag men jag kommer alltid tillbaka när jag känner för det. Idag är det torsdag, det vill säga bara en dag kvar innan jag blir lite ledig igen. Det vill säga, en dag kvar tills den här bloggen blir mer aktiv.

Imorgon börjar jag två, det är skööönt! På morgonen..men drygt när man väl är där. Man hinner liksom ställa in sig på att börja slappa och sedan ska man jobba till åtta, på en fredag. Det är inte så coolt alla gånger. Men jag ska väl inte klaga jag ska ju uuuut på lördag och jävlar vad jag ska ut! Jag ska UT, sa jag det? M A S K I N E N! Inte för jag riktigt vet varför jag är så mallig över det. Låtarna jag känner till med dom är alla som inte dansar och segertåget, jaa det var allt. Resten av låtarna får jag helt enkelt stå som ett fån eller inte stå där alls. Hela huset är ju trotts allt öppet och så det lär väl vara bekanta annsikten överallt.

Hela kvällen har jag gått och fundera på om jag ska visa upp mina nya älsklingstigrar. Men jag orkade inte ta mig för så det får bli en annan dag. Men om jag ska försöka utrycka mig med ord. Jag är kääär! Speciellt i en vid söt dröm som jag kommer älska tills jag dör! Vill använda nununu, men det går dessvärre inte. Pyttsan!

Imorgon ska jag köpa nya tjocka strumpisbyssor och svarta klackisar innan jobbet. Kände att det var dags för en update på båda fronterna. Alla strumpbyxor ser ut som trasdockor och jag är så rädd att min älsking miss rosettsko ska bli en trasdocka. Så jag ska köpa mig ett par budgetfina på dinsko som jag inte behöver vara rädd när jag använder. Tror jag kommer trivas väldigt bra i dom här faktiskt. Enkla och klassika plus jätte snygg med den höga platån och för 399kr säger jag inte nej.



Wellwell nu ska jag göra mig iordning för att infinna mig i sängen snart.
Men först får det nog bli lite kvällis, eller middag?

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0