Hej igen igen då!

Har nu gjort ingenting i dryga timmen. Är inte tillräckligt trött för att sova men heller ingen idé på vad jag ska göra så det blev att jag kilade in på h&m. Jag hade kikat lite fort där tidigare idag men hittade inget som var riktigt så där klockrent men nu råkade jag springa på dom här sommarfina klackisarna. Konstigt det där att man hittar ett par till när man nyss bestämt sig för ett annat par. Dock är det här helt olika typ av skor. Dom här tror jag skulle bli superfin till mycket utav tigers vår/sommar kollektion så om dom passar är dom en keeper. Skön bred klack har dom också så man skulle kunna ta sig en joggingtur i dom ;) Det är bara h&m som kan göra så här fina skor för 299kr!



LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

dom är superfina!

2010-03-01 @ 22:53:22
URL: http://purpleshoee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0