Hanne you make my day!

Surrade nyss i telefonen med hanne i en timme men det hela avbröts för att hennes mobil dog så nu sitter jag här igen. Och vet ni? Hennes butik ska få in jeansen från mina drömmar. Har sökt efter dom överallt på nätet och har sagta men säkert börja "inse" att det är en limited edition eller nått. Men det var det inte så nu kommer jag med största förmodan få köpa ett par till min garderob. Tiger kan ju dra åt helevete med deras jeans den här säsongen så jag får helt enkelt ha en sommarflört med cheap monday och återvända till tiger ruby till hösten. Men vadå när flörten är så här söt så borde ju ruby förstå att jag vänstrar! Hur pratar jag egentligen? Jag är ju inte ens en jeanstjej och nu har jag tydligen en affär med ett par, eller snart två! Nä men jeansen växer in på mig. Jag gillar det mer och mer, i alla fall till rätt kläder!

Förutom pratat med hanne så har jag inte gjort det jag skrev om innan, SÅ KLART! Är så tråkigt att göra det man borde. Fixa något att äta - för jobbigt, träna - för svettigt och sova - för tråkigt! Så det blev helt enkelt att jag fortsatta med det jag gjort hela kvällen. Gjort kollage och strosa runt på nätet.

 
Det enda som är tråkigt med dom här jeans är att dom är låg.
Men vadå dom är ju inte svinlåga!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha kul att jag också hade sett dom och känt att nä dom där måste jag ha trots att jag inte alls gillar jeans. jetefina juuuuuu

2010-02-18 @ 10:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0