En timme kvar

Det är bara dryga en timme kvar tills paradise hotel finalveckan läggs upp på nätet, sååå spännande! Måste bara komma ihåg att inte gå in nå mer på fb ikväll. Men det lär jag ju göra för varje vecka göra jag samma misstag och vips så vet jag vem som åker ut.

Igår vart det en tur till viforsen för att hälsa på en sväng. Satt mest och hjälpte och var smakråd till jessica i bal&student klännings val. Kom på en hel del fint så nu blir det väl att sätta sig vid symaskinen snart. Kanske måste dammas av? Haha, nää jag satt ju faktiskt vid den förr förra veckan! Fast jag får faktiskt lite dåligt samvete när jag inte syr mer själv.

Kvällen och dagen har varit dölugn förutom att jag har skiiiit ont i låren efter gårdagensträning! Att få fasta ben till sommaren är svårare i pratik än i teori. Gaah, hur jag mina stackars ben klara det här, hur ska min stackars kropp klara det här?! Anlitade jocke till min träningscoach som får avgöra när jag får sluta med övningarna, annars skulle jag sluta på en gång.

På jobbet idag stod jag och johanna och "bestämde" vad vi vill ha från h&m's the garden collection som släpps i mars. Ajajaj vad mycket man vill ha, men jag vart ändå förvånad över hur passa lågt det låg i pris i mycket. Även h&m kan ju stiga i pris i kampanjer men nu kostade många klänningar 149kr och 199kr och det är en jäkla pris för så här fina klänningar!



LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0