Bröllop

Åh, om det är något jag älskar så är det bröllop. Synd jag inte varit på ett sedan jag var... fem! Men det betyder inte att jag älskar det mindre. Ingen gifter sig längre och om dom gör det så gör dom det i hemlighet dom jävlarna! Har suttit och tittat på en sida som fotograferar bröllop åh gud, åh gud! Om inte jag får gifta mig kommer jag bli en olycklig männika. Innan trettio måste det ske dessutom för sen är det kört, nästan i alla fall! ;)

Jag drömmer helt seriöst om det perfekta frieriet, det mer perfekta bröllopet, vackraste klänningen, största ringen, den mest romantiska smekmånaden. Jaa, jag skulle kunna hålla på i evigheter, jag vill ha allt. Jag borde nog gifta mig med prinsen eller kanske ställa upp i en patetisk romatisk film där huvudhandlingen är om ett bröllop och få ur det ur systemet. Frågan är om det skulle räcka? ;)

Jag vet att jag låter patetiskt men jag är helt enkelt det. Precis som min kärlek till romatiska klychsiga filmer, tylldrömmar, himmelsängar, balett, rosa, spets, vollanger, rosetter och jaa gud vet vad. Jag är en tjej, jag är patetisk!

Något jobb som jag helt seriöst skulle älska är bröllopsplanerar. Men det var väl antagligen igen nyhet. Synd att det inte är eftertraktat (som alla andra yrken jag vill bli). Jag vill ha ett jobb som inte känns som ett jobb!

 
http://ruffledblog.com - finns hur många underbara bilder som helst!

Nu ska jag hoppa i ett bad med älsklingen och sluta sitta här och drömma om saker som inte händer än på ett par år. Men jag gillar att dagdrömma så det är så svårt att låta bli ibland.

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0