Bal

Jag ska sy Jessicas balklänningen som hon ska på studentbalen. Borde egentligen ha tagit mått på henne förr förra veckan när vi var i viforsen. Nu vet jag inte när jag får hennes mått. Vilket betyder att det dröjer innan jag kan börja med klänningen. Åh, jag vill också gå på bal igen, jätte gärna faktiskt! Men jag har haft roliga så nu är det några andras tur.

Får helt enkelt försöka flörta till mig dom där måtten på nått sätt så jag kan börja göra en tuall på överdelen. Förhoppningsvis kommer inte klänningen bli allt för avancerad att göra men att det ska vara i chiffong försvårar ju det hela en aning.


Hihi, har inte gjort något kollage idag. Det här har jag gjort förut, stolt! Är rädd att jag ska bli beroende så jag har inte smygit dit....än! Något säger mig att jag säkert hamnar där snart, är lite sugen! :P

LisaSkoglund ♥


LisaSkoglund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0