Äntligen ska rean bort

Har hållt på att packa ner rean hela dagen idag och hängt upp nyheter, sååå skönt! Men det tar längre tid än vad man tror att packa ner det gamla så butiken har varit helt kaos idag. Något annat som är jobbigt med allt det nya är att man inte kan använda så mycket än på ett tag. Men mycket fint är det! :)

Resarverade nyss biljetter tills på söndag till filmen Valentine day. Hehe, i sånna här stunder tror jag jocke ångrar att han har flickvän eller åtminstone ångrar att han lät mig välja. "Välj vad du vill! :)" - Bra då tar jag den tjejigaste ;)

Är bra sugen på dom här ankelbootsen jag kikat på ett tag. Men jag tycker inte om att beställa skor från internet. Framförallt inte klackisar för jag vet aldrig om jag har storlek 37 eller 38 och sedan är det så ofta dom är dödens för fötterna. Vilket den här 14cm klacken lär vara...



Nu ska man mysa ner sig till en film, standard helt enkelt!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du att jag kom att tänka på dig bara av att se annonsen för den filmen i tidningen!

2010-02-13 @ 20:13:21
Postat av: lisa

Klart jag vill se en pateisk romantisk film och dessutom på världens mest onödiga högtid. Dubbeltupp helt enkelt, heeelt underbart! <3

2010-02-13 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0