500 days of summer

Såg nyss klart på filmen 500 day of summer och den var brabrabra! Hon var supervacker men jättedum och han så söt så söt. Passa verkligen kvällens humör men borde ha varit lite smörigare. Den var ingen plastig amerikansk film, som också är sååå bra på sitt egna patetiska sätt. Den här var mer äkta, se den!

Nu ska jag lägga mig och somna till musik och hoppas på att jag får en sängkamrat snart.


haha, måste erkänna att jag hade missförtstått titeln fram till nu.

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag laddade hem den och såg den och det var ju preics en film i min smak, en riktig Hanne-film. Glada plast filmer är ju inte riktigt min grej. Musiken var också bra så nu har jag letat upp muskiken till filmen på spotify brabrabra

2010-02-24 @ 01:15:46
Postat av: lisa

Förstod att du skulle gilla den!

Och plastiga filmer har sin charm, sådeså!

Det är mycket regina spector i den kommer jag ihåg.

Men lite störande var det att dom hoppade fram och tillbaka i tiden hela tiden. hade räckt med lite.

2010-02-25 @ 00:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0