Veckan är slut och det är även jag!

Yesbox, och varför jag inte ligger i sängen är en bra fråga. Svaret på den frågan är, jag är en idiot som inte tänker sunt. Imorgon äre inventering klockan 7, fan vad fint! Samma blire det i övermorgon, sjukt fint! Något annat som varit underbart är att förbereda för inventeringen, äckligt fint! ;) Tur man var utvilad, synd man inte är det längre ;)

Till kvällen har vi myst till Irene Huss - Tatuerad torso, bra film! Visste dock vem som var mördaren hela filmen, men jag tror inte jag sett den... Men man vet aldrig nu för tiden, glömmer ju bort konstiga saker så varför skulle jag inte kunna glömma bort detta? :P

Igår fick jag med mig hängselbyxorna hem, dom hade kommit till Monki, finnemang! Har länge velat haft lång hängselbyxor och dessutom funkar dom ju bra till hösten och till dom sista varma dagar, om det kommer några fler det vill säga..

Tänkte visa dagens onsdag - söndag, men sen blire nog sängis för lilla mig! Tidig morgon imorgon som sagt, bläää!

    
onsdag: kavaj - zara, t-shirt - gina tricot, kjol och tygskor - h&m
torsdag: klänning - tiger of sweden, sneakers - converse
fredag: klänning och byxor -  tiger of sweden, sandaler - chilli
lördag: tunika och jeans leggins - tiger of sweden, klackskor - top shop
söndag: klänning - monki, stövletter - tiger of sweden, sjal - mammas gamla

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0