Tjenamossen (bara för dig sanna)

Nu är jag back in town igen. Färjan kom till Stockholm 4 på måndag morgon, mys det! Sov lite hos bror innan vi fortsatte färden hem. Var hemma i timrå igår vid 5 tiden, sköööönt! Gotland var fint, soligt och bra. Ett dopp i havet och ett lammullskinn rikare. Hela Visby stad var invaderade av halft efterblivna (enligt mig) medeltid utklädda så man fick ju se ett och annat. Bilade igenom hela ön gjorde vi dessutom + att pappa fixade så vi blev påkörd. Good way to go! Solen kikade lite på min hud och gjorde den liiiite brun igen. Updates från the hometown fick man och förvåningen som hörde till var väl kanske inte så konstig. Vi får se hur det blir till hösten helt enkelt, spännande!

Här hemma verkar livet som sagt ha fortsatt utan mig, konstigt.. Haha eller inte! Idag har jag legat hemma och njutit av mina sista del av semestern. Även idag tittade solen fram och värmde, hoppas det håller i sig! Eller inte, är så sjukt jävla sugen på höstkläder. Döööödligt sugen, och inte blev det bättre av att idag kika förbi på tiger och kolla på höstkläderna och skor som kommit. Skor som sagt, vilka skor!

På tal om skor så följde ett par skor med mig hem idag och så blir det nog även imorgon. Idag ett par klackisar, imorgon blire höstisar. Måste ju kompensera och variera! Något annat jag ska göra imorgon är åka till härnta för lite mys, kanske blir vin bjuden eller så får vin stanna kvar i flaskan. Den som lever får se. Men innan härnta blire som sagt blir skoköp, lite stan mys med mamma och snackis med alex på tiger.

Vi ses kanske för en bikt imorgon om jag har lust! Om inte, någon annan dag!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0