over and out med inventeringen!

Nu är vi väl förhoppningsvis klar för ett taaaaag! Nice i så fall! Sjukt trött tjej, det är jag. Efter inventeringen i stan imorse åkte jag in till birsta för att öppna där, gick på nålar hela dagen i väntan på besök från stockholm. Ett besök som aldrig kom, duktig i onödan det vill säga. Men imorgon klockan 10 äre möte på knaust iaf, får se hur det går då.

Dagen bjöd på lite shopping, eller ganska mycket shopping. Försov mig imorse och inventeringen gick ju allt annat än bra för mig så jag tröstade lite.. ;) Två bh:ar, två trosor, en kofta, fyra strumpbyxor och en bok! Knäpper kort på det som är värt att knäppa kort på imorgon. För trött och less nu.

Till kvällen har jag laddat hem lite film, värsta mys nu när det är höst! Sedan har vi sett på fångarna på fortet, det är nostalgi det. Nä nu ni ska jag tjata mig till att vi ska se eclipse!


klänning och stövletter tiger of sweden

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad fin klänningen är Lisa!

2010-08-25 @ 02:06:07
Postat av: lisa

Tack Sophie!

2010-08-25 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0