Ny fin vecka, vi får hoppas det händer nå kul!

Men det är ju helt upp till mig själv! ;) Och nja, om jag tittar på hur jag kommer jobba, det blir nog inte en så tokfun vecka. Ut ska jag inte iaf, jag sparar mig till nästa vecka. Då blir det ordentligt också, ohyes!

Idag har jag varit lunchis, vilket resulterade till att jag kom halv 1 och stannde till typ halv 7. Eeeh inte riktigt min arbetstid, men jag har så svårt att slita mig. Vad ska jag hem till liksom? Wellwell, stod där då och hängde med alex, kollade lite affärer och blev kär i en jacka på monki. Föll pladask, blir väl att den följer med mig hem imorgon för jag kan inte sluta tänka på fanskapet. Åkte med jocke hem och åt hempizza till middag, så gott!
 
Nu nyss har vi kikat på fångarna på fortet, tippar på att det blir csi eller crimenal minds snart. Eller en film kanske? Något blir det iaf och där med basta. Nuuu får det vara nog, hörs imorgon my dears!


Linne, skjorta/blus, treggins och stövletter - tiger of sweden

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0