Longtime no see

Som det brukar bli i min blogg med andra ord! Var över en månad sedan jag skrev sist och jaa en del har jag väl hunnit med sen dess.

Först och främst har gf varit, tror bestämt det blev bäst gf:et också. Fyra finfina kvällar med mina bäst! Älskar verkligen den helgen och vädret gjorde ju inte den sämre heller. Såg inga artiser men va fan två backar läsk duger väl dom också. Så jag tackar och bockar alla medverkaden! Bra drag där!

Förutom den festhelgen har jag hunnit med jossans 20års fest och jullans 20års fest + broöppningen. Nicenice med lite härnösand efter sundsvall till tusen. Men nu är det dags för sundsvall igen och kliver på redan imorgon men lite uteservering och mys. Men nog prat om mitt uteliv nu!

På hemma fronten har johan, sara, basse och vincent bosatt sig här i den lilla vita villan. Mys&bus varje dag, jajamen! Lite bad, fiske, spel och film har det blivit. Himlabadet är besökt och oj vad det var bra, iaf med tanke på att det ligger i lilla sundsvall. Synd jag inte är 10 alltså så jag jämt kunnat hängt där!

Men nu till det jag mest pysslat med sen sist, jobbet. Jag har jobbat och jobbat och jobbat lite till! Men vadå det är pengar och dessutom har vi rea så det är lite folkigt. Det jobbiga och sedan tråkiga är ju att jag jobbade under hela gf och under tiden bror med familj varit här. Menmen, på lördag drar vi alla till gotland så det blir lite semester för min del, hela en och halv vecka. Oooooh! Vilket alltså betyder att jag blir gone igen! Hihi, men jag lovar att mitt bloggande ska bli roligare. Snart blire höst på jobbet och det betyder fina kläder, jobbigt för mig! Menmen det är smällar man får ta.

Men nu är det tack och adjö för ikväll! Jag bjöd ju på någonting innan min frånvaro iaf. Ha en fin sommar, eller höst! Beror på vad vädret bjuder på. Men om inte jag får fint väder under semestern döööör jag!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0