Jag är inte bara lite slut nu..

Åhåhåh, hatar att det är inventering imorgon. Hatar att jag la mig i sängen två igår! Fuckit! Ikväll ska jag iaf försöka lägga mig tidigare, frågan är ju hur det går.. Förutom att inventeringen gick bajs för mig och jag har jobbat 7-7 är jag på topp! Eller inte.. Nä ni, idag kommer jag bara vara bittre här. Sjukt less på att städa, sjuktless på min kläder. Hade så tråkiga kläder idag att jag inte tänker knäppa kort på skiten! Är less på min garderob så jag gick över till jockes.  En nödlösning som funkar men inte i längden.

Sitter nu och slötittar på fångarna på fortet, inte lika bra som förut. Inget är iofs lika bra som förut. Söker febrilt på nätet efter film eller serier och jag hittar, bara det att datorn jävlas. Nää det är kanske bäst jag går och drar något gammalt över mig och låtsas att jag inte finns.

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0