If it was easy it woudn't mean nothining

What a day! Dagen började med ett lite möte på Knaust klockan 10, kände mig hyfsatt special när "portarna" flög upp för än och man vi gå till receptionen och berätta att man hade möte med therese på tiger. Men allt ska ju alltid verka flashigare än vad det är. För mötet som väntat var ju allt annat än flashig eller lyxigt, som väntat ;P Något annat som var väntat var att man inte skulle få ut sådär jättemycket av det. Efter mötet gick jag till Vickan i butiken och jobbade med henne där till 6. Det var dessutom hennes sista dag idag, mycket tråkigt! :(

Nu här hemma har jag inte gjort mutch! Längtar till vi ska se klart på fortsättningen på Remember me, för det blev den istället för Twillight Eclipse, för Eclipse hade visst ingen text trots allt. Men ingen nöd på mig Remember me var underbar, eller är underbar hittills. Jocke somnade ju såklart efter halva. Det enda som stoppar mig från att se det nu är nån jävla fotbollsmatch, jävla fotboll!


blus och cigarettbyxor tiger of sweden, rosettballerinas topshop

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0