Hello hösten!

Nuäre klart och betalt, sommaren är slut och hösten har börjat! Tror inte det kommer gå att ha utan strumpbyxor nu längre tråkigt nog om man inte härdar. Vilket man kanske ändå inte vill eftersom det är time för höstkläder. Jag bliiire så tokig i kläder på hösten, vet att jag sagt det förut. Men alltså, jag får inte nooog! Affärerna kan inte tillfredställa mig och inte heller internet, that's problem! Jag vill så mycket men vet inte vart jag ska börja eller hur jag ska prioritera. Det kliar, kliar som faaan!

Idag har jag varit en lunchflickan först i stan hos alex sedan i birsta hos johanna, mysigt då! Imorgn blir det heldag i stan, då jävlar ska jag sälja hade jag tänkt! Vet inte vad jag ska ta till för speciella knep men vadå får väl dra på smilbanden stenhårt och blinka med ögonen tills jag får tårar. Imorgon ska jag dra in stoort! hehe

Nu ska jag väl försöka sno ihop lite mat. Får bli something easy dvs salami milano, mozzarella, tomat, olja&rödvinsvinäger och några kycklingvingar. Mumsfillibabba!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Sophie

Låter toppen gott det du åt!

2010-08-26 @ 22:39:49
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-08-26 @ 23:30:17
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0