Gårdagen + dagen

Igår var det en dålig dag men blev en bra kväll. Hade en skitdag på jobbet både säljmässigt och humörmässigt. Lite less nu då, mycket bra med ledighet. Synd det bara varade i en dag. Thank god så jobbade också sophie heldag och gustav kom och löste lunchen lite snabbt så jag hade både bra sällskap och fick lite mat i magen.

Efter jobbet lurade Sophie iväg mig på en utgång. I och för sig var det nog inte så svårt, var ju sugen att gå ut! Men innan jag åkte till Sophie köpte jag och jocke med mat från ming palace och åt hemma sedan gjorde jag iordning mig lite fort och drog in till stan igen. Fick även amanda på partyhumör så hon följde också med!

Blev lite vinmys hos Sophie med Amanda, Amanda och Sanna till halv ett någon gång. Sedan gick ena halvan på stads och andra på oscar. För mig och Amanda blev det stadshuset där det var mycketmycket folk! Höll inte på att få plats i någon garderob fast att det var hela huset öppet. Men det är ju så det ska vara ;)

Idag är jag trött som en liten gris, inte sovit många timmar inatt. Dagen har spenderas i härnösand för att fira min kusins dotter som fyller 2år. Kakorna och tårtan satt bra även middagen nyss! Men något jag vet kommer sitta bäst är chips och dipp till Irene Huss som är klockan 9. Söndagsmys!

  
Lördag dag: tröja och kjol tiger of sweden, strumpbyxor h&m, rosettskor monki
Lördag kväll: blus och strumpbyxor h&m, byxor och rosettskor monki
Söndag: hängselbyxor monki, t-shirt jockes, tygskor h&m

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: maja

mycket snygga hängslebyxor, speciellt till den där randiga tröjan :) tror du byxorna finns kvar på monki?

2010-09-01 @ 22:04:29
Postat av: lisa

hängselbyxorna köpte jag förrförra veckan så det borde dom!

2010-09-06 @ 00:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0