Freakyfriday

Eller inte, lugn fredag mycket lugn. That's good för jag är sliten efter den här jobbveckan och det är rejält! Snart blire lite film och mys, sååå efterlängtat. Men först måste jag ju plöjja klart internet så mina behov är uträttade här. Krogen lockar lite men det var imorgon jag vill gå, vilket inte alls verkar gå eller vara någon annan av mina flickkompisars önskan. Jaja, vad vore en dans på stadshuset. Kanske långtråkig... och dötrist... eller alldeles, alldeles underbar!

Idag glömde jag kameran men vet ni, det kvittar! Jag har så lite tiger höstkläder att välja på + dålig fantasi så jag kör en favorit i repris från idag och knäpper kort imorgon istället. Så enkelt blev det! Menmen folks, sitta inte här och glo. Gå ut och skaka rumpen, kryp ner och se en film eller roa er på eget sett. Men stick härifrån, för mycket mer är så här bjuder jag inte på.

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0