and start digging for your soul

Hallå i stugan! Sitter ni bra så jag kan börja or what? Idag har jag inte gjort något speciellt alls faktisk, eller vadå, sådär säger man ju jämt! Jobbat har jag och sovmorgon fick jag, greatie! Kortpass dessutom så jag for mellan butikerna som en liten råtta. Speedad har jag varit idag så jag har klätt dockor och lådor har vikts fast att jag bara varit lunchis. Undra hur länge jag är utvilad efter semester egentligen? För igår när jag jobbade, dagen efter jag var ut (för det blev ju såklart utgång, inte ens bara en vinkväll. Dom i härnösand, jaa dom super skallen av sig det säg jag bara!) vilket fall, då sprang jag runt som en galning och hängde om. Hade inte ens tid att prata i telefon. Men what to do when it's mutch to do?

Efter jobbet idag åkte jag till sellånger marknad för att hålla jockestackarn sällskap där. Det jag gjorde var typ åt och åt och åt. Hann trycka i mig två langos, två drickor, lite remmar och en glass! Inte good! Men jag hade ju gjort bra insattser idag så jag kan äta med lite gott samvete och sedan försöka somna nöjt! Good for me.

Idag och iförr går har jag även blivit lite kläder rikare, underbart värre du! Hel snyggt att jag kommit hem med tre skor den här veckan! Ett par klackskor och två höst/vinter skor. Jag som inte ens är en skomänniska! Men jag tänker så här. I år ska jag köpa på mig fler höst/vinter skor för jag sliter alltid ut mina så jag inte har kvar några till året efter och det är ju alltid såå tråkigt :(

1. 2&3.  4&5.  
6. 7. 8.

1. Virkad väst, Hannes butik Farbror Alice (second hand)
2&3. Orange angora tröja och rundstickad halsduk, Tiger of sweden
4&5. Bruna stövletter, Sixty seven och bälte, Tiger of Sweden
6, Vit siden&chiffong blus, Tiger of Sweden
7. Vit siden&chiffong blus, Tiger of Sweden
8. Svart/gråa stövletter,  Tiger of Sweden

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0