Villvill ha grape!

Jaa jag har inte ätit det på två dagar nu så jag har lite abstinens.. ;) Har dock flörtat med jocke så vi ska åka och köpa det på affären snart. Tror det kommer slinka med frysta hallon också, det var inte heller igår.

Idag har jossan var här och sällskapat. Vi satt och surrade och tog oss en promenad till sörberge för att köpa årets första mjukglass (i alla fall för mig). Så det blev ingen solning idag med andra ord men en välbehövlig mjukglass i alla fall och det är ju alltid något. Det vart heller ingen invigning av solglasögonen för solen var inte framme men jeansen åkte på idag.

Nu har jag nyss ätit mati med jocke, pappa är på jobbet fortfarande och mamma är på kören. Blev lite blandmat, för mig blev det rostad dinkel&surdegs macka med avokado, lök, fetaost och solrosfrösallad på plus lite salami vid sidan om. Duktiga jag :)

  

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0