Trött dag

Hehe, släng dig i väggen med att lägga sig i tid. Typ halv fem slog jag igen mina två gröna igår. Det är iiiinte bra! Måste styra upp en normal kväll någongång. Men jaa det tog ett tag innan vi kom i säng igår och när vi väl gjorde det var det lite saker att titta på och sedan spealde vi Yatzy ett tag!? Jaa det var verkligen korkat med mycket kul också. Sedan gick jag in i andra andningen där också någonstanns och surrade&surrade&surrade!

Så dagen har varit ganska slitsam! Men det gick bättre än vad jag trodde, det funkade. Men missa bussen höll jag på att göra imorse. Vaknade 20 min innan bussen skulle gå och det är lite lite tid att jobba på så jag packade väskan slängde på mig kläder och sprang till bussen. Fixa smink och hår fick jag göra på jobbet, det vill säga klockan 2 innan chrisse skulle åka till stan. Jag är såå brabra på att planera.

Nu har jag nyss ätit ett asgott varmt kycklinglår. Verligen mumma, hade glömt hur gått det var. Nu ska jag hoppa ner i ett bad och bli lite ren. Seeedan kanske jag ska börja fundera på att sova? ;) om jag är en duktig flicka så bör jag göa det... :P



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0