Sista dagen

Japp idag det är sista dagen man var ledig den här veckan. Imorgon börjar min jobbhelg och det startat med en champange frukost i birsta city... Jaa himla mysko tycker jag det är att dom ska servera champange innan man ska öppna butikern men jaja det har väl sin mening det med ;) Tråkigt nog ska jag jobba i stan så jag måste förflytta mig ännu en gång.

Idag sov jag till halv ett sedan gick jag upp åt frukost(?) la mig och titta på fyra vänner avsnitt och sedan hurrni hör och häpna tog jag en promenad till timrå för att sola. Snabbt gick jag också så jag blev både trött i bena och svettig. Det var tänkt att jag skulle gå tillbaka också men sedan ringde mamma och sa att hon hade slutat och jag såg att mitt bateri på ipoden höll på att ladda ur så jag tog skjutsen hem ;)

Nu ska jag slö kika på tv'n lite eller slå igång p.s i love you eller dagboken, är på myshumör :)



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0