Så jävla skönt

Jag hade missförstått eller tittat fel på nätet igår. Idag var det endast öppet till fem istället för 7 och imorgon är det öppet som en söndag, det vill säga 12-16. Såsåsåå sköönt att jag tror jag dör. Så det blir en väldigt lätt helg med andra ord. Men dagen var ändå dryg. Dåliga nyheter på morgonkvisten förstörde väl en hel del och sedan tycker ju aldrig jag om att gå upp tidigt på morgonen, heller inte att dricka champagne till frukost... Hade lite sällskap under dagen och några som vill ha lite hjälp så dagen gick i alla fall.

Ikväll på självaste valborg ska jag inte göra ett skit. Joo grilla ska vi göra här hemma så det blir gojävla mat hoppas jag. Sedan ska jag försöka hinna locka håret hade jag tänkte. Men annars slinker nog en film in i tv'n skulle jag tro och att man hoppar i myskläderna såklart.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0