Onsdag då!

Jaa ni idag har jag jobbat 10-19, såklart! Men det gick fort och dessutom fick jag jobba en timma med alex det är man inte bortskämd med, me liike! Har mest pysslat på hela dagen. Att sophie jobabde på peak och dessutom stannade kvar till sägning gjorde ju det hela liite enklare också.

Nu här hemma har jag kikat på Anna Anka söker assistent, haha vilken galning hon är alltså! Ska snart hoppa ner i ett bad tror jag, är lite skitig. Sedan får det nog bli något på play-tv'n innan sängen. Igår såg vi klart på Walk the line, mysmysmys!

Tidigare ikväll när jag var på jobbet gick en tiger väska jag sålde på tradera ut. jag köpte den för 800kr och jag sålde den nu för 760kr ett år senare. Så jävlajävla bra! Nu kan jag köpa mig en ny med gått samvete. Att gå back 40kr på ett år, nää det kan inte bli så mycket bättre!



LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

love 2 make your day! :-* gud vad jag gruvar mig för heldag imorgon! :-S

2010-04-15 @ 20:28:15
URL: http://purpleshoee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0