Om man ska vara ytlig

så har jag haft en sjukt dålig dag idag. Mitt hår har stått åt alla håll och ögonfransarna var omöjliga att böjja imorse. Håret är mitt eget fel, la mig med blött hår. Men vad ögonfransaran höll på med det vet jag ej.

Igår var det två bad för mig, mycket märkligt det låter. Först ett innan jocke kom hem för att jag behövde tvätta håret men sedan när jocke kom hem från fotbollsträningen ville han bada med mig. Och DET kan jag ju inte säga nej till. Deeet absolut mysigaste som finns.

Jobbet var jobbet och nu till kvällen har jag inte gjort mycket. Nu ska jag umgås lite med jockas innan vi lägger oss och sover, han åker nämligen till östersund imorgon och blir borta tills på måndag. Buhu för ensam säng!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0