Mysdag

Idag blev det en dag med hanne och sanna på stan, det är mys! Vi fikade först på tant anci och fröken sara, eller jaa jag både åt och fikade :P Sedan gick vi till skolan och hälsade på, MYS! Det var allt sig likt förutom att inte våran klass var där då. Var tvungen att gå till skolan för jag skulle kolla på tyg till jessicas balklänning. Sedan gick jag och köpte tyget som ska vara under också så nu har jag äntligen satt igång med det där. Resterande tid på stan strök vi mest bara runt och gjorde lite små ärenden här och där. Föutom jessicas baltyg fick jag med mig hem ett mönster till en stickad filt, ögonfransböjare och nya rakblad.

Efter stan rundan följde hanne med mig hem där vi bara låg och slappade, MYSMYS! Sedan blev det gogo plockmats GI middag. Som avrundning började jag på livet till jessicas klänning när jag hade mönsterkungen på besök och allt. Så nu har jag verkligen satt igång med det där! Duktigt lisa!

Nu till senkvällen tänker jag försöka styra upp en film eller något på play tv:n. Har några bra filmer på lagring men vi lär ju inte orka nå mer än ett avsnitt i någon halvkass serie.



LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Hanne

Hm.. jag som trodde att du gick på gi, hade dom gi bullar på tant anci? Tror du bör redigera en smula så inte jocke får syn på det här... hehe.

2010-04-19 @ 23:17:43
Postat av: lisa

Äh han läser inte min blogg, brukar titta på bilder på sin höjd. Dessutom så fikade jag frukt, om det är någon som undrar.....

2010-04-20 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0