LALALALA

Goodgood daaaaay! Mycket folk var det i huset också men det var ju modevisning på schemat idag i brirsta huset och det brukar ju alltid dra folk. Superbra blev visningen, barnen var bäst! Annars då som sagt har den här dagen artat sig bra. Vet inte varför men på bra humör är jag!

Har nyss kommit upp från badet. La mig där och lyssnade på musik i dryga timmen, lovely! Lånade hem jockes ipod så jag hittade lite nya bra låtar och artister, alltid bra! Är då döööle min musik att jag skulle kunna spy på den så han tog med min och ska fylla den med nytt, det var verkligen inte igår. Hoppas han tar dom jag nyss förälskat mig i bara...

Nu ska jag sätta igång med maten. Tacos blir det, mummsmumms! Fattar inte riktigt vad det är med mig. Om någon skulle frågat mig för några månader sedan ifall jag vill ha tacos då skulle jag skrikit nej men nu har jag cravings för det hela tiden.

Senare ikväll tänker jag styra upp en film. Igår såg vi nyaste wallander, lovelovelove! Och till det dröck vi morötter, gurka, dipp, grape och hallon tills vi dog. Bäst!



LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0