Lesslessless!

Idag var jag bra leee på att jobba i alla fall! Nu har ju iofs halva den här jobbveckan gått tack och lov. Men jag gruvar mig för imorgon. Fredagar i birsta när man stänger är ett helvete och nu ska jag dessutom jobba 10-8 med bara en timmes sällskap. Ajaj det kommer bli tugnt det. Haha, jag tror mina kunder tyckte jag var jobbig idag. Varje kund som provade någontingen tryckte jag på minst fem plagg till. Haha en stackars tjej fick prova nio grejor till utöver det hon skulle prova egentligen.. Menmen så går det när det är lite folk, dom som väl kommer in vill jag äta upp. Tror eller ja hoppas jag gjorde det rätt smidigt ändå.. :P

Nu ligger jag och väntar jag på att jocke ska komma hem från träningen. Jag är så kram sjuk.. I helgen blir vi ensamma i huset för mammsi och pappsi åker till stockholm så vi får stå för kockning själv, det blir jobbigt det!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0