Ledig

Yes, nu är jag ledig en dag. Då ska jag äntligen fixa håret, klippning och slingning! Vet dock inte vad det blir eller ja jo jag ska ju bara toppa mig men jag tänkte på slingningen. Men jag tror att jag gör de ljusare ändå, tror jag skulle trivas i det! Nog för att det är rätt ljust nu men lite ljusare skulle jag allt kunna vara utan att det skadar :P

Ikväll verkar det bara vara skit på tv så det kanske blir att jag slår på en egen film. Blev toksugen att se Walk the line igår så det kanske blir den. Men samtidigt vart jag sugen att se djävulen bär prada eftersom den var på tv:n igår och jag har den hemma. Hrm, jaa någon av dom blir det iaf!

Angående filmen igår (jag svarar här jossan) så var den lite små seg/töntig men det var heeelt underbara kläder i den så den var roande i alla fall. Och Audrey Hepburn, Holly i filmen var döösnygg! Men sinnes vad folk var smal förr i tiden. Alla tjejer i filmen såg ut som streck men hade ändå värsta getingmidjan. Dom får ju alla nu för tiden att se mulliga ut! :P

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

haha okej, ja kan tänka mig att kläderna var mycket trevliga. har velat se den länge :)

2010-04-11 @ 22:00:10
URL: http://jcphfoto.blogg.se/
Postat av: lisa

Se den! du kan låna den av mig. :)

2010-04-12 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0