Ledig, men alarmet stod på 9 imorse

För jag skulle upp och hjälpa jocke i trädgården, snäll flickvän jag är! Fyra somna vi igår dessutom så stor guldstjärna till mig. Men det gick fort, var klar vid 12-halv 1 så då blev det lunch från subway ätandes på "mammas" café i timrå.

Efter café besöket åkte vi och hyrde tre filmer. Var längesedan vi hyrde film men tankafett sidan har krånglat nu på slutet så då får man helt enkelt invistera med lite hyr film. När vi kom hem (och efter jocke hunnit hälsa på tommy på macken för första gången idag, blev tre besök....) tröck vi igång American virigin uncut, jaa det är precis vad det låter. En film i high school miljö typ som american pie. Funkar jämt/aldrig.

Nu är klockan halv tio och jag tycker vi ska slå igång Beck - i stormens öga. Ska nog gå och flaxa med dom omålade ögonfransarna och hoppas jag är söt nog att inte kunna säga nej till.

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0