Komsi komsi sommar!

Är sådär äckligt sugen på sommar nu att jag tror jag döööör! Våren är mysig men den får än att bara vilja få majmajmaj, nä juni vill jag ha! Gatufesten är jag taggad till också, det var inte igår. Var längesedan jag längtade till den. Men jag känner på mig att det kommer bli en bra sommar, och en bra sommar kräver bra sommarkläder. Min sommar garderob ska jag iofs inte klaga på det är många guldkorn där. Har gått och blivit ihop med många klänningar som jag inte kan välja mellan så utan lär jag knappat bli.

Idag har jag inte varit så flitig. Har bara städat lite på lagret, inventerat, kompat, ringtkunder och städat bland slipsarna sedan damsög jag butiken det sista jag gjorde istället för det första :P Jaa that's it! Resterande tid hjälpte jag Sophie att fixa i hennes butik. Jaa jag tittade väl bäst på, bar lite och kom med synpunkter men alltid roligt att bygga om.

Ikväll blire det väl tv'n då som vanligt, mysimys. Förhoppningvis lägger jag mig rätt okej men så lär det väl knappast bli.



LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0