Jag överlevde

Jaa jag överlevde faktiskt min fredag i birsta och såå farligt var det inte heller! Sannis och Mandis höll mig ju iofs sällskap ungefär mellan 12 - 5 så det var väl mycket därför. Sedan så fick jag lite prew ordrar att kolla på också och det är ju alltid kul. Lite nya fina saker kommer snart :)

Nu till kvällen har vi hunnit ätit kebab sallad, handlad nyttiga godsaker, fixat blommor till mormor och morfars grav och grattat min bror på fb. Nu ska vi snart slå igång en film och mysa. Vet bara inte vad vi ska se. Till filmen ska vi i alla fall äta morötter och grukstavar som vi självklart ska doppa i dipp. Mmmmmh!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sannis och mandis, haha. låter ungefär som att vi är nya piff och puff

2010-04-24 @ 02:11:28
Postat av: puff

Nä, piff och puff det är jag och lisa, fortfarande men inte i lika stor utsträckning längre;)

2010-04-24 @ 11:26:19
Postat av: lisa

Jag hatar när ni inte skriver vilken som kommenterar. Men jag gissar på att det var sanna och hanne?

2010-04-24 @ 19:57:21
Postat av: Anonym

äh kolla ip tönttttt. efter alla dessa år borde du ju förövrigt veta hur olika vi skriver :( bröööl

2010-04-29 @ 14:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0