I'm freeeee!

YesyesyesYES nu är jag ledig i fyra dagar, så jävla skönt! Måste göra ingentingen och någonting, jaa så tänkte jag att det skulle bli. Skönt och kul!

Imorse när jag vaknade kände jag bara för att ligga kvar och gömma mig hela dagen. Haha, så typiskt att man ska vilja ge upp på mållinjen. Men så är det alltid med mig. Klarade dock att ta mig upp men med ganska mycket hjälp från jocke. Haha, det var nästan så han fick klä på mig. Men när jag väl var uppe var jag liiite fitt for fight igen. Tror det hela var så himla mycket jobbigare idag bara för att vi skulle åka hemifrån kvartöver 8 för jocke hade innebandy match 9 och jag tog mig inte till jobbet om jag inte åkte med han då. Så det blev innebandy på morgonkvisten för mig. Alltid lika spännande, NOT!

Nu har jag ny musik på min ipod, mmmh! Dom fyra banden som jag förälskade mig i igår fanns med, så jag behöver inte ge jocke bakläxa. Plus att det var massa band som jag inte har någon aning om va det är men jag ser väl snart, tror nog jag tycker om mycket av det.

Nu nyss har jocke och jag röjjt i huset för nu precis när jag skriver det här kom mamma&pappa hem. Hann precis klart innan dom kom med en kvarts spelrum, fint planerat det! Till middag ikväll blev det lite plockis som jag snodde ihop. Grillad kycklig, salami, peppar salami, taziki, taco dipp, morötter, fetaost och haloumi. Mumms det!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0