Igår

Jaa det vart ingen uppdatering igår för jag var så sluuuut när jag väl kom hem! Igår hälsade Tove på mig på jobbet och gissa om jag blev glad! Älskar att få sällskap och speciellt inte när jag väntat mig det och speciellt när det är från någon man träffar allt för säkkan. Så när det blev lunch tid gick vi och åt på CH. Blir inte direkt ofta man äter där nu för tiden fast att det är så jädrans gott. Borde styra upp det där till sommaren när man kan sitta ute och äta!

Resterande tid gick väldigt fort, småpysslade med lite olika saker och sedan blev det hemgång. Eller ja, hemgång och hemgång det blev en tur till viforsen för att vara hundvakt till chicko och isak. Det blev kebab till middag och en liten promenad till efterrätt för att bränna bort lite. Sedan när jag var klar med det där då var jag trött, mycket trött! Somnade på jocke bröst till NHL och där låg jag till fyra på morgonen då jag sedan kröp ner i sängen.




LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0