Igår

Det blev ingen mer uppdatering igår för jag kom hem så sent. Missade sista bussen gjorde jag också men pappa var snäll och kom och hämtade mig :) Jaa vi var som sagt på Alice hela dagen. Hanne hade en praktikant där, som verkade tycka vi var helt galna... Sedan kom Jossan och höll oss sällskap ett tag. Sydde lite, pratade lite och åt lite. Hehe åt liiiite, jag åt tre mål mat ute i härnösand igår. Frukost på rutiga duken, lunch på subway och middag på amenta. Det är mys det.

Förutom att sy så hadlade jag i hannes affär lite. Ett par mörkblåa cheapmonday jeans och ett par solbrillor, tror bestämt det blir invigning för båda senare idag. Sedan påtal om cheapmonday så var deras säljare där på besök igår så undertiden dom hade möte städade jag butiken. Haha, fick några tvångstankar som tvingade mig vika jeanshögarna och hänga om lite. Hehe, arbetsskada kallar vi det.

Nu sitter jag här och väntar på att jossan ska höra av sig, jag har en dejt med henne idag. En dejt jag tänkte försöka göra till en promenad till timrå för att sola. Vet dock inte hur det kommer gå för hon är och tränar nu... Menmen försöka kan jag ju och dessutom kan jag ju locka med mjukglass!

 
   

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0