Idag

Jaa idag har jag tid att uppdatera, har tackat nej till allt jag kan tacka nej till bara för att slappa, mmh! Såå trött tjej jag är nu. Tur det är kortdag imorgon och sedan en dag ledigt, det blir trevligt trevligt det!

Idag har jag varit lite latis. Alex kom och lunchavlöste mig :) Plus att Sara kom med Vincent för att prova lite kläder så jag har haft finfint sällskap även idag. Men ändå gick dagen såå sagta!

Kom nyss från trädgården, hjälpte jocke att låsa igen alla växthusen plus att jag kikade lite på växterna dom sått. Nu blir lite mys i någon form. Bad, film, spel eller bara ligga ner, det är mys! För övrigt äter jocke och jag lemoncurd ur förbackningen det är också rätt mys och framförallt väldigt smart, lite disk.

 

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0