Lördagsmys

Idag har jag som vanligt jobbat men det är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag. Det firade vi med Ming Palace och paket. Eller ja, jag fick bara Ming Place, inga paket ;) Men Ming Palace duger gott och väl, helt klart sundsvalls bästa kina. Nä världens bästa kina!

Nu ska vi snart slå igång filmen Frukost på Tiffany. Har aldrig sett filmen men har tänkt många gånger att jag ska göra det. Om filmen är dålig kan man ju alltid titta på dom underbara kläderna. Blir nog dock inge tilltugg till filmen är så mätt så jag tror jag spricker. Det blev två förätter och en varmrätt, lika bra att slå på stoort!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

var filmen bra? =)

2010-04-11 @ 12:40:27
URL: http://jcphfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0