Bra dag!

Vet inte riktigt varför men jag tycker den har gått på fint. Hade möte 8 imorse där vi småpratade lite om olika saker sedan åkte jag hem och sov på min pojkvänsbröst från halv 11 till halv 2, huuur skönt som helst! Var liite små pummsig efter det men nä gud vad bra det var att lägga sig och sova mer. Vart en bra och pigg arbetsdag.

Städade lite, piffade till lite och bytte på två dockor. En kvar men jag vet inte vad den stackaren ska få. Vi har ju inget som merchplaneringen säger, som vanligt alltså.

Till kvällen gjorde jag salamibrie mackor som jag satt och mummsade på till greys anatomy, som jag veerkligen inte hänger med i nu för tiden. Fattade inte mycket men ack så bra det är!

Nu tycker jag att det är dags för sängen. Måste lägga mig i hyfsad tid om jag ska fixa dom här två veckorna :P Men först vill jag försöka titta på ballar av stål elle dating in the dark, det laggade så mycket igår så vi fick strunta i det. Så det kanske inte blir så hyfsad tid endå...

   
   
  
Om jag orkar lägger jag upp bilder på herr imorgon!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0