Bio ikväll!

Ikväll blire det bio med familjen. Vi ska se Shutter Island, hoppas den är bra! Har ju haft lite fördommar om den men experterna verkar ju gilla den så jag ska väl ge den en chans. Jag kommer säkert ändra min åsikt om jag känner mig rätt. Men det finns fyra (säkert fler men kommer bara dom här nu) omtyckta filmer jag inte tänker ändra åsikt om och det är Sagan om ringen, Pirates of the caribbien, Star wars och Troja. Bläbläbläblä på dom!

Till morgonen har amanda varit här och hämtat tyg som hon ska sy en bustier utav. Sedan har jag bara kikat runt på datorn. Snart ska jag hoppa in i duschen för något säger mig att jocke kommer vilja gör det i sista minuten.

Igår såg vi Beck filmen, den gillade jag :) Men jag gillar alla Beck och Wallander filmer. Eller förresten senaste Wallander filmen sög verkligen men annars så.

Innan bion måste jag och jocke hinna med att åka och mata katterna i viofrsen. Resten av familjen Christensen är i Umeå så katterna är lite hungriga :P

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0