Badanka

Jaa snart ska vi hoppa ner i badet. Hallonen står på tining och liverpool bajsmatchen är snart slut. Blä, jag luktar bränt fläsk sedan solning senare idag. Huvudet har jag ont i också och 3 grapefrukter har jag smällt i mig idag appropå ingenting. Haha, nu lät det som jag bara hade ätit grapefrukt idag men tack och lov är inte det fallet, då hade jag svimmat bigtime nu.

Efter badet ska jag slockna lika fort som jag gjorde igår. Älskar när jag lägger mig ner på kudden och snarkar på en gång. Dock är det väldigt sällan jag gör det och eftersom jag gjorde det igår lär jag ju knappast göra det ikväll..  

Jajajaja, over and out! Imorgon ska jag jobba dååååå. Och på lördag mina vänner ska jag jobba en timme mer än vad in:gallerian brukar ha öppet. Istället för att stänga 5 som det brukar stänga ska det vara öppet till 6, SÅ JÄVLA UNDERBART. Det blir till att gå ut i samma kläder som man jobbar i för en timme efter stängning börjar birstas husfest på våningen. Menmen vem bryr sig egentligen, inte jag från och med nu.

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0