Äntligen hemma

Jaa det är jag faktiskt och sedan är det de på tv:n också, inte för jag tittar på det men det är på i bakgrunden :P Dagen har gått riktigt fort. Har hängt om lite, sedan fyllt på i butiken, städat lite i lagerlådor och stemat skjortor plus att jag halft flashade brösten för en kund/arbetssökande hos oss, GREAT! Ni hör att jag haft häcken full eller snarare brösten bar. Åååh guuuud!

Till kvällen vet jag inte vad det blir. Jocke kom hem igår så med han ska jag väl mysa. Han är dock på träning nu så jag får roa mig själv genom att kolla runt lite på nätet. Tror jag ska traska in på en gotlandsida för att kika lite på det, det lutar mot att vi ska dit till sommaren.

Något annan som kommit hem är hanne. Hon var här nyss så jag fick krama lite på henne och så fick hon igen sin väska. Ja okej hon kom för att hämta väskan men jag fick kramas.

Igår började jag och jocke titta på Walk the line, vilken fantastisk film det är! Jocke somnade dock efter 1,20min så vi får se klart resten ikväll. Sedan kanske det blir lite ballar av stål och dataing in the dark också eller så sparar vi det till en anann dag. Jaja nu skiter vi i det här! Någon dagens för ni inte heller bara så ni vet!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0