Ändrade planer

Blev ingen fotografering idag, kör förhoppningsvis det imorgon. Idag blev det birsta med amanda och sanna för att sedan åka och hyra  film sedan fika hemma hos amanda och sist men inte sist se filmerna hos sanna. Eller du i mellan där någonstanns hann vi äta på mcdonalds och ta en hamburgare i driven på max och shoppa lite då förståss.

För mig blev det att armband och blus på bikbok, ett rosett hårspänne på gina tricot och ett läppstift på kicks från märket Clinque. Mycketmycket nice!

Filmerna vi såg var I taket lyser stjärnorna och The woman. Verkliga tjejfilmer, men jag antar att det är det som passar nu. Eller ja det passar alltid tycker jag.

I natt blir jag solo, jocke sover i Viforsen :( Men en natt antar jag att jag fixar en kall säng.

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0