Ändrade planer igen

Det blev ingen plåtning idag heller. Nu skjuter vi på det till den 19:de, förhoppningsvis.. :p Idag blev det en mysipys dag mestadels i ensamhet. Började dagen med att surra i telefon med folk, sedan såg jag på 8 avsnitt vänner. Efter det kom jocke hem så då hoppade vi ner i ett bad och myste på i dryga timmen. Sedan fick jocke reda på att han visst hade fotbollsträning så han gjorde sig ren heelt i onödan :P

Nu har jag nyss sytt in min och mammas byxor. Äntligen att jag fixar mina! Har ju skjutit på det i evigheter men nu behöver jag inte tänka på det mer.

Annars fick jag nyss reda på att jag har morgonmöte klockan 8 imorgon när jag sedan börjar 14, KUL DÅ! Sista dagen med sovmorgon på evigheter och den försvann, puttsväck! Wellwell tur jag fick tokvila idag då.

V.14 birsta

måndag: ledig
tisdag:    ledig
onsdag:  möte 8 - 10 och 14-20
torsdag:  10 - 20
fredag:   10 - 20
lördag:   10 - 18
söndag:  10 - 18


V.15 stan

måndag:  frisör 9 - evigheter
tisdag:     10 - 19
onsdag:   10 - 19
torsdag:   10 - 19
fredag:    10 - 19
lördag:    10 - 17
söndag:   12 - 16

V.16 birsta

måndag:  Fotografering med amanda
tisdag:    10 - 20
onsdag:  10 - 20
torsdag:  10 - 20
fredag:   10 - 20
lördag:   10 - 18
söndag:  10 - 18

Om jag kommer vara frånvarande nu ett tag så vet ni ju varför ;)
Jag ska jobba arslet av mig och dumt nog längrar jag lite..
Längtar till den här lönen kommer gör jag också, men det är inte lika dumt!

Nä nu ska jag gå och blåsa/fixa håret. Senare blir det nog Ballar av stål och Dating in the dark, men det blir inte förräns jocke kommer tillbaka.

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Hanne

Nu vill jag att du ska planera in EN dag som du kan vara med mig pa nar jag kommer hem.. kanske nagon vecka efter. Kommer den 13onde sa ska jobba pa att fixa en tid som passar in med alla dina din stackare! Skicka ett sms till mig sa jag kan fa ditt nummer, har ju inga nu. PUSS!

2010-04-07 @ 06:50:24
Postat av: lisa

Jadu det kan ju verkligen bli en svårighet! Men antingen den måndagen där som amanda ska knäppa kort eller ifall du lugnar ner dig till dom där veckorna är slut. 26-29 är jag ledig :P pussss

2010-04-07 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0