Trött och frusen

Sitter fortfarande i hannes jockes lägenhet men idag är det inte fest här utan jossan och hanne leker rent hus tror jag ;) Ganska underhållande att se dom jobba arsle av sig faktiskt. Igår var det sjukt roligt, lite väl vilt ibland men va faan vem bryr sig. Nu har tottan stuckit till huvudstaden och sanna har åkt tillbaka till bjästa. Buhu, det här är faktiskt lite sorgligt! Men om allt går som planerat så flyttar ju åtminstonde sanna tillbaka till sundsvall nästa vecka och tove ska jag hälsa på i början av oktober innnan jag åker till rhodos. Idag ska jag ta bussen hem vid fem tiden så efter det någon gång lägger jag upp bilder från gårdagen!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0