Trött är bara förnamnet

Jaa det skulle vara en underdrift att säga att jag är trött, för jag är jätte trött! Dum som jag var så sov jag knappt någonting inatt så denna dag blev pissjobbig. Tur det var mycket folk i butiken så jag höll mig road! Hoppas morgondagen blir lika bra för det finns inte så mycket att göra i butiken imorgon. Idag var det lite omfixning, larmning och prismärkning. Blev inte att jag la upp någon dagens outfit för igår men jag hade så dålig fantasi när jag vaknade imorse så jag drog i stort sett på mig samma som igår. Det enda jag ändrade var en blus från Lindex med krås mot en tiger skjorta med laggda veck fram och bak.

zita skjorta med laggda veck tiger, jahzara kort "chanel" kavaj tiger,
jenaya caprikorta byxor tiger, rosett pumps scorett, halsband snö, armband snö

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0