Tar en fem minuters pause här på jobbet..

för att blogga en sväng ;) Idag var det faktiskt lite tråkigt att behöva jobba eftersom det var så passa soligt. Höll på att svettas ihjäl när jag gick till bussen och då stack det till lite i bröstet, idag skulle man ha fått legat på altan och steka lite. Men icke det vart en dag i cementbyggnaden birsta city. Att vi förmodligen skulle få nya varor gjorde mig på bättre humör men den lyckan varade ju ungefär lika länge som lönen brukar vara. För väl på jobbet kom det en kavaj i storlek 40 och två t-shirt i storlek S och L, fruktansvärt irriterande! Grejerna var skit snygga men man vill ju få lite mer än bara tre varor. T-shirten var så fin så jag beställde hem den till mig själv i färgerna svart och nougat. Får se om dom hinner komma den här veckan, hoppashoppas! Nä nu är det bäst man går tillbaka till arbetet. Kanske ska förska hitta någon låda att städa eller några hyllor att städa. Merch tjejen kommer imorgon istället för idag!

 
Så här fin är butiken just nu :)
  
före och efterbilder från gårdagens städning!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0