Tack och adjö för idag!

Nu är filmen slut och collagen upplagda. Hann även göra chokladbollar där i mellan som jag nu sitter och mumsar på. Imorgon börjar jobbet igen så nu är det färdig tittat på serier för ett tag. Men det är bra, jag hann slappa till mig alldeles för mycket. Jag har en tendens att göra det när jag ledig ett längre tag. Nu blir det snart sängen för jag börjar tidigt imorgon för vi ska ha morgonmöte innan ppning klockan 10.00. Något annat som händer imorgon är att jag blir sängänka. Jocke ska åka och fiska några dagar, hemma igen på lördag. Så det blir bara jag och Cornelia i sängen. Till er som inte vet vem det är kan jag berätta att det är min gosekanin som jag fick av jocke i student present så jag inte skulle vara själv vid sådana här tillfällen. Aja, dags att säga godnatt. Hörs imorgon, men det blir inte så mycket uppdatering. Tomorrow i'm a working lady!



LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0